Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 11:41:17 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/01139 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Saku alevik, 11342 Saku-Tõdva tee L12 
// Kingu haljak // Küütsu tänav L2, Harju maakond, Saku vald, Kasemetsa 
küla, 11342 Saku-Tõdva tee // Saku alevik, 11340 Tallinn-Saku-Laagri tee // 
11342 Saku-Tõdva tee L12 // Küütsu tn 2 (veetorustik, 
sademeveekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun Teie kooskõlastust kasutusloa eelnõule.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27310284>  (menetlus nr: 
478472), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LIIA ORLOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister